2026 Opgraderingspas
Hvis du har købt sidste års All-Star Access Pass, så opgrader til 2026 Access Pass til en nedsat pris med Upgrade Pass! Fortsæt fordelene ved karakterpasset fra 2026-versionen! *Pakkens indhold: 2026 Karakterpass-billet 100 point Valgret til Vækstboks-billet ×5 Dette produkt træder i kraft med det samme ved køb og kan ikke refunderes. Karakteroplåsningsfordele i dette produkt gælder ikke for begrænsede / samarbejdskarakterer. Fordelene kan ændres eller afsluttes uden varsel. Hvis du allerede har et produkt med samme fordele, stables fordelene ikke. Produktet er kun tilgængeligt for dem, der har købt All-Star Access Pass 2025.