2.000 Halo-kreditter +200 bonus
Køb 2.000 Halo-kreditter og modtag en bonus på 200 kreditter! Halo-kreditter er en valuta, der kan bruges i spillet til at købe spillertilpasningsgenstande, boosts og andre forbrugsgenstande samt sæsonens unikke Battle Passes, der aldrig udløber. Skab din egen personlige spartaner, og forbered dig på kamp i Halo Infinite Multiplayer! Du skal muligvis genstarte Halo Infinite, før Halo-kreditter kan ses på din konto.