007 First Light
Følg James Bond som ung, snarrådig og til tider dumdristig rekrut under uddannelse hos MI6, og oplev en fortælling om, hvordan verdens mest berømte spion blev til det, han er i dag. Efter en heltemodig indsats bliver det unge medlem af flådens flybesætning James Bond tilbudt en plads på den nyligt genåbnede 00-uddannelse. Men da en mission for at stoppe en egenrådig agent ender i en tragedie, må Bond sammen med sin modvillige mentor, Greenway, kaste sig ud i kampen om at afsløre et komplet og standse et kupforsøg i rigets hjerte. BLIV TIL 007 Oplev en ny fritstående og nyfortolket fortælling om James Bonds oprindelse og de begivenheder, der går forud for, at en dristig, ung helt ender som den bedste agent i MI6. ET NERVEPIRRENDE SPIONEVENTYR Drag på mission til steder, der tager pusten fra dig, kør i ikoniske biler, og dyk ned i et filmisk eventyr i din jagt på en egenrådig agent, som altid er et skridt foran. VÆR DEN SPION, DU HAR LYST TIL Gå lydløst frem, eller lad alle høre dig komme. Du vælger selv, hvordan du vil være som spion, og om du vil kæmpe med næver eller pistoler, infiltrere fjendens område med hjælp fra dine gadgets eller snyde vagterne for at komme forbi. VELKOMMEN TIL MI6 Sæt dine evner på prøve, og kast dig ud i endeløse spioneventyr, når du spiller dine yndlingsmissioner igen og igen med ekstra modifikationer!