0 Degrees
0 Degrees er et platformspil i et snedækket vidunderland. Spillet er afslappende hjernegymnastik for alle aldre og færdigheder! Du er et sammentøjret bundt pixels der klatrer op mod de tilfrosne bjergtoppe, forcerer de isdækkede sletter, finder vej gennem mørke huler og over forræderiske faldgruber! Overlev de mystiske farer og overvind de hjernedrillende forhindringer, der spænder over 40 unikke niveauer. Målet er simpelt: du navigerer gennem udfordringerne på din skærm - fra indgang til udgang - og hopper derpå videre til det næste niveau i en eskalerende kompleksitet. Find og lås op for warps ved at aktivere afbrydere, åbne døre og finde specielle krystaller. Du vil endda være i stand til at danne isblokke for at hjælpe dig med at passere farlige huller eller nå de højeste afsatser. Byg dem oven på hinanden, vælt dem eller kast dem oven på pigge og kontakter. Du behøver ikke bekymre dig, hvis du kommer i knibe eller styrter ned fra en bjergside. Du kan genstarte ethvert niveau fra begyndelsen, så du kan prøve igen eller opnå en bedre tid!