The Wreck
Som 36-årig falder Junons liv fra hinanden: Hendes karriere er gået i stå, hun er følelsesforladt, og hendes privatliv er i spåner. Alt dette kulminerer da hun kaldes til skadestuen og finder hendes fremmedgjorte mor i kritisk tilstand. Dette er den vigtigste dag i Junons liv, og hvis ikke noget ændrer sig, kunne det blive den sidste. Genlev Fortiden Genlev Junons minder og saml historien om hendes fortid sammen, samt den tragiske hemmelighed der gemmer sig i midten. Skift Nutiden Brug din forståelse at Junons traume til at skifte hvordan hun navigerer sin dag, og dermed lås op for nye dialogmuligheder og hel brudte forhold. Omfavn Fremtiden Når du rammer bunden er der ingen steder af gå end op. Hjælp Junon med at finde indre fred, og opdag humoren, skønheden, og håbet som gemmer sig selv i livets værste dage.