War Thunder - Snail Gastropodsky Pack
Tento balíček obsahuje: 5000 Golden Eagles Prémiový účet na 30 dní Jedinečný titul: "Future belongs to the Snail" Unikátní obtisk: "Snail Gastropodsky" Píše se rok 2999,99. Jmenuji se Šnek. Můj svět je plný válčení a bojů. Kdysi jsem byl běžným šnekem. Plž s ulitou, který hledal spravedlnost. Když nám ale sebrali naše záchytné body, zasáhlo to každého. Bylo těžké zjistit, kdo je šílenější... já... nebo všichni ti ostatní. Jsem tím, kdo se pomalu plazí pryč ze světa živých i mrtvých. Dostat mě chtějí červení i modří, které jsem nedokázal ochránit. A tak teď přežívám v této pustině a instinkt mi velí jediné: chránit bod D.