NBA 2K22 - 75 000 VC
Tento produkt bude v prodeji pouze do 1/11/2023. Způsobů, jak můžete utratit VC, existuje víc než dřív. Vylepšete si MyPLAYER, kupte si balíčky MyTEAM a vybudujte si dokonalý tým snů a mnoho dalšího! ROZVÍJEJTE svého MyPLAYER tím, že mu budete zvyšovat atributy a budete ho učit nové animace. UPRAVTE si MyPLAYER díky nejnovějšímu vybavení z obchodu 2K Store. VYBUDUJTE si MyTEAM tak, že budete otevírat balíčky a vytvoříte tým z aktuálních hráčů a Legends NBA!