Aliens: Fireteam Elite - Deluxe Edition
Aliens: Fireteam Elite Deluxe Edition vylepší standardní edici balíčkem Endeavor Veteran a Endeavor Pass, který obsahuje čtyři další kosmetické balíčky DLC – včetně sady skinů třídy, barev zbraní, náhlavních doplňků a dalších – bude vydáno spolu s nadcházejícími bezplatnými hlavními aktualizacemi hry. Ponořte se do ikonického mimozemského vesmíru v Aliens: Fireteam Elite, kooperativní survival střílečce z pohledu třetí osoby, kde je váš tým ostřílených mariňáků nasazen do boje na potlačení rostoucí hrozby xenomorfů. Postavte se tváří v tvář vlnám děsivých xenomorfů a nepřátelským androidům Weyland-Yutani po boku dvou hráčů nebo vojáků UI a probojujete se čtyřmi jedinečnými kampaněmi, které do mimozemského vesmíru vnášejí nové příběhy. Vyberte si z široké škály tříd, zbraní, výstroje a výhod a vytvořte a přizpůsobte si vlastního koloniálního mariňáka, se kterým budete bojovat v této nervy drásající hře o přežití. ULTIMÁTNÍ LOV: Hrajte klíčovou roli v epických událostech, ke kterým dochází 23 let po původní trilogii Alien, jako koloniální mariňák na palubě UAS Endeavour, bojující proti děsivé hrozbě xenomorfů. Ohromující vizuály, ikoničtí nepřátelé, realistická prostředí, silné zbraně, futuristické vybavení a děsivá zvuková kulisa v kombinaci s novými příběhy v sérii opakovatelných kampaní rozšiřují příběh z filmových trháků. PŘEŽIJTE HNÍZDO VETŘELCŮ: Postavte se tváří v tvář více než 20 typům nepřátel, včetně 11 různých xenomorfů v evoluční linii od facehuggerů po pretoriány, z nichž má každá forma vlastní inteligenci a způsob napadení, obelstění a vykuchání zranitelných mariňáků. Využívejte krytí a ovládněte týmovou strategii, abyste přežili mimozemské hrozby, které se na vaše komando hrnou ze všech stran, vylézají ze všech dveří a ventilačních otvorů, protahují se škvírami ve zdech a stropech a útočí z temnoty se zlověstnou dravostí. PŘIZPŮSOBTE SI SVÉ KOMANDO: Vyberte si z pěti jedinečných tříd – Střelec, Ničitel, Technik, Doktor a Průzkumník – každá nabízí vlastní speciální schopnosti a perky postavy. Využijte rozsáhlý arzenál více než 30 zbraní a více než 70 režimů/příslušenství a zastavte mimozemskou hrozbu. Pomocí inovativního panelu perků si můžete upravit a vylepšit své schopnosti, a s jedinečným systémem karet výzev získáte přístup ke každé misi kampaně, která nabízí nový zážitek při každém hraní.