Dead Drop Studios LLCالحركة والمغامرة
Are you ready for a true nightmare? Lost alone in a dark and terrifying forest, you'll need to rescue your daughter from undead abominations. Once you survive that nightmare, get ready to dig into plenty more as you battle the undead and dinosaurs as different groups of survivors trapped in Cypress Ridge across these loving homages to '90s survival horror. Everything from fixed camera gameplay, to a first person on-rails outrageous shooter, and even a visual novel and overhead 2D dungeon crawler. Experience the nightmare of the Outbreak universe as you prepare for the new horrors on the horizon! This bundle includes six full games: Railbreak, Dinbreak, Outbreak The Fedora Files: What Lydia Knows, Outbreak: Lost Hope, Outbreak: The Nightmare Chronicles, and the original Outbreak. Outbreak RPG is accessible within What Lydia Knows.