CODE VEIN II - CODE VEIN Character Costume Set
تشمل ستة أزياء من الجزء السابق، CODE VEIN، مستوحاة من الشخصيات: Io وLouis وYakumo وMia وJack وEva يتألف كل زي من زي وحذاء وقفازات وإكسسوارات مكملة للمظهر الخارجي جميع عناصر الزينة قابلة للاستخدام مع أي شخصية.