Team17 Digital Ltd.الاستراتيجية
This amazing value pack contains the award winning, The Escapists as well as The Escapists: The Walking Dead, our homage to the world wide phenomenon, The Walking Dead. Both hit titles are included for an unbelievably low price. The Escapists is the award winning, hit prison break simulation that provides players the opportunity of experiencing a light-hearted insight into everyday prison life. Merging the award-winning, smash-hit, indie game The Escapists with the worldwide phenomenon that is The Walking Dead, comes The Escapists: The Walking Dead. In this unique game, recreated entirely in the charming 8-bit pixel art style of The Escapists, you play as Rick Grimes as he takes on hordes of zombies let loose upon the world.