2017 Suzuki RM-Z450
استعد للانطلاق! بادر بشراء دراجة RM Z450 من Suzuki وخض تجربة قيادة حقيقية على الطرق الوعرة! قد تكون قد اشتريت مسبقًا هذا المحتوى القابل للتنزيل على حدة أو كجزء من باقة. "SUZUKI", "S" and "Quad Racer R450, Z400, Z250, Z90, Z50, KingQuad 750AXi KingQuad 500AXi, KingQuad 450AXi, KingQuad 400AS, KingQuad 400ASi, KingQuad 400Fs, KingQuad 400FSi and Ozark 250" are trademarks of Suzuki Motor Corporation and used under license. However, this product is neither manufactured nor distributed by Suzuki Motor of America, Inc. or Suzuki Motor Corporation.