Wizard with a Gun: Bounty Edition
Видання Wizard with a Gun: Bounty Edition містить основну гру та набори Gunmancer Pack і Bounty Hunter Pack. Wizard with a Gun — це кооперативна онлайн-гра у жанрі «пісочниця» з елементами виживання. Її дія відбувається у чарівній пустелі, наповненій небезпечними істотами та загадками. Вирушайте в подорож поодинці або з другом, збирайте ресурси, створюйте зброю і споряджайте свого чарівника так, як вам треба, досліджуючи незвідане. Ретельно продумайте дизайн зброї, куль та меблів для власного будинку-вежі. Тільки постарайтеся нічого не спалити, адже ваша магія може легко вийти з-під контролю. Індивідуальне налаштування магічної зброї Збирайте ресурси з усього світу та створюйте унікальні зачаровані патрони для свого арсеналу. Комбінуйте різні елементи, щоб досягти очікуваного або зовсім несподіваного ефекту. Змінюйте сам постріл, радіус вибуху, слід від кулі та навіть статус істоти на прицілі. Унікальні незвичайні чарівники Створіть дивовижний гардероб для свого чарівника. Від мантій та головних уборів до обладунків та аксесуарів — функціональні та модні елементи одягу обов'язково вразять вас. Випадково згенеровані біоми Досліджуйте та відкривайте нові ділянки світу, вкриті пустелями, болотами, тундрою та преріями. Усі вони вільно переміщаються крізь простір та час після того, як світ розколовся. Вивільніть космічну силу за межі безпечних стін своєї вежі, щоб перезавантажити світ і знову ступити на колись знайомі землі. Спільні пригоди Виживайте поодинці або разом з другом-чарівником у кооперативній онлайн-грі. Об'єднуйте свої ресурси, магію та творчий підхід у будівництві вежі. Або разом спостерігайте за тим, як усе згорить вщент! Вибір за вами. Gunmancer Pack Набір Gunmancer Pack для гри Wizard with a Gun включає в себе Dream Projector building recipe (креслення проектора мрій), Arch Wizard outfit (вбрання архічарівника) і Dandy outfit (вбрання чепуруна). Bounty Hunter Pack До набору Wizard With a Gun Bounty Hunter Pack входять рецепти для вбрання Musketeer (мушкетера), Barbarian (варвара), і Potionmaker (варника зілля).