Крихітні землі - Розкішне видання
Крихітні землі - Розкішне видання – це розслаблююча 3D-гра про пошук відмінностей між двома діорамами ручної роботи. Якщо ви шукаєте гру, яка дозволяє вам просто розслабитися та пограти, Tiny Lands саме для вас! Крихітні землі - Розкішне видання включає всі світи DLC: - Таємниці пустелі - Міський спосіб життя - Тепле Різдво - Традиційна їжа - Затишні інтер'єри - Казки - Акваріуми - Парк розваг - Пірати Сюди також входить спеціальний світ «Остаточне випробування» для тих, хто готовий до найкращого досвіду Крихітні землі. На вас чекають понад 100 додаткових діорам ручної роботи!