Gore Doctor
Gore Doctor - це імерсивний хоррор, сповнений гострих відчуттів, від яких мороз по шкірі. Ви прокидаєтеся всередині збоченого інституту відчайдушного лікаря, який порушив усі правила, щоб врятувати свою дружину Скарлетт від смертельної хвороби. Коли Скарлетт підкоряється своїй долі, лікар впадає в божевілля і переконується, що смерть - це єдиний порятунок. Гравці повинні пройти кошмарними коридорами інституту доктора, стикаючись з гротескними жахами, розкриваючи темні таємниці та намагаючись врятуватися, не втративши при цьому життя. Чи зможете ви вижити в заплутаному лабіринті та розгадати таємниці, що ховаються в ньому? Ваша подорож розпочнеться в напівзруйнованих і зловісних стінах інституту лікарів - місця, яке колись слугувало зціленню, а тепер поглинуте злобою і відчаєм. З кожним кроком тьмяно освітленими коридорами ви все глибше занурюєтесь у світ гротескних жахів, збочених експериментів і невимовного жаху. Атмосфера просякнута жахом, і кожен скрип підлоги та віддалений стогін лише посилює вашу тривогу. Але одного лише виживання недостатньо. Щоб по-справжньому зрозуміти жахіття, які розгорнулися в цих стінах, ви повинні розкрити темні таємниці, що гниють під поверхнею. За допомогою щоденникових записів, розрізнених документів і захованих артефактів ви будете збирати докупи картину божевілля доктора і жахливих наслідків його дій. Правда, яку ви знайдете, кине виклик вашому сприйняттю добра і зла, розмиваючи межу між рятівником і монстром. Gore Doctor не для людей зі слабкими нервами. Це гра, яка впивається гротеском, розсуваючи межі жаху і крові, щоб створити досвід, який змусить вас затамувати подих і збентежитися. Приготуйтеся до психологічних американських гірок, де кожен ваш нерв буде випробуваний, а найтемніші страхи вивільняться назовні. Лише найсильніші вийдуть з інституту лікарів неушкодженими, але будьте обережні, ціна виживання може бути вищою, ніж ви можете собі уявити.