Football Mini Stars
Пориньте в барвистий світ, що чекає на свою футбольну зірку! Перемагайте суперників завдяки своїй надзвичайній майстерності та здобудьте головний кубок! Пройдіть навчання, опануйте керування грою й оберіть команду, щоб розпочати футбольну кар’єру. Перемагайте суперників, збирайте досягнення й насолоджуйтесь різноманітними режимами гри. Станьте найвидатнішою зіркою футболу!