Aquarium Land: Puppy
З цим доповненням ви розблокуєте - власного пса, який буде слідувати за вами всюди! - активний бонус, який збільшує кількість готівки, яку ви збираєте з риби - секретну рибку, яку ви можете нагодувати, щоб заробити очки кубка краси - нова прикраса для акваріума - 100 дорогоцінних каменів Розважайтеся з новим улюбленцем, доглядайте за рибками, прикрашайте акваріум, витрачайте дорогоцінні камені на різноманітні апгрейди та насолоджуйтеся бонусом!