Aquarium Land: Armadillo
З цим доповненням ви розблокуєте - власний броненосець, який всюди слідує за вами! - активний бонус, який збільшує швидкість, з якою ви ловите рибу в морі - таємну рибку, яку можна годувати, щоб заробити очки кубка краси - нова прикраса для акваріума - 100 дорогоцінних каменів Розважайтеся зі своїм новим улюбленцем, доглядайте за рибками, прикрашайте акваріум, витрачайте дорогоцінні камені на різноманітні оновлення та насолоджуйтеся бонусом!