Contraband Police
Yıl 1981. Memur okulundaki genç bir acemi olarak, Karikatka'nın dağlık bölgesindeki bir sınır karakolunda çalışmak üzere görevlendirildin. Acaristan Halk Cumhuriyeti topraklarına giriş, parti tarafından düzenlenen katı yönetmeliklere tabidir ve her hareketin izlenir! Müdahalelerden biri sırasında Yoldaşlarından biri öldüğünde sınırdaki durum daha da kötüleşiyor... Dökümanların kontrolü Her gelenin eksiksiz bir şekilde geçerli belgelerinin olması gerekir. Hatta en küçük bir uyuşmazlık bile ülke sınırlarına giriş reddi anlamına gelmektedir.Zamanla, belge sayısı artacak ve hataların tespit edilmesi daha da zor hâle gelecektir. Kaçakçılığın Tespiti İstihbaratımız düzenli olarak şüpheli şoförler hakkında bilgi sağlar. UV el feneri yardımıyla araçlarını ara ve ardından uygun aletler yardımıyla kaçırılan malları çıkar. Herhangi bir kaçak mal sınırdan geçemez! Silahlı Çatışmalar Bazı durumlarda silah kullanmak zorunda kalacaksın. Karakolun sürekli olarak Oberankov çetesinin saldırı hedefinde ve delegasyondaki her görev, düşmanla çatışma riskini taşır. Polis Kovalamacası Başka çaresi kalmayan kaçakçılar kontrol bölgesinden kaçmaya çalışabilirler. Senin görevin ise onları durdurmak ve tutuklamak! Kovalamacaların etkinliğini arttırabilmek için polis arabası al ve onları iyileştir. Karakol Yönetimi Savunmasını artırmak ve sonraki kontrolleri daha da iyileştirmek için karakolunu yükseltin. Ama karakolun artan bakım maliyetlerini de aklından çıkarma. Doğru yapılan denetimler, önlenen kaçakçılık girişimleri ve başarılı müdahaleler, nakit kazanmanın yollarından bazılarıdır. Özel Görevler Acil müdahale gerektiren görevlere her zaman hazır ol. Suç bilmecelerini çöz, yoldaşlarını destekle ve Kanlı Yumruk haydutlarının planlarını boz. Acaristan'ın kaderini belirleyecek kararlar al.