Pakiet LEGO Przygoda - Gry Wideo zawiera 2 gry stworzone na podstawie kinowych przebojów: LEGO Przygoda oraz LEGO Przygoda 2.  LEGO Przygoda Gra Wideo - Dołącz do Emmeta i niezwykłej grupy bojowników ruchu oporu w ich bohaterskiej misji pokrzyżowania nikczemnych planów Lorda Biznesa - misji, do której Emmet jest kompletnie i komicznie nieprzygotowany. Niesamowita zabawa gwarantowana dzięki wybuchowej mieszance ponad 90 grywalnych postaci!  LEGO Przygoda 2 Gra Wideo - Klocburg jest w ruinach, a przyjaciele Emmeta zostali zabrani! Stań na czele grupy heroicznych bohaterów, chcących uratować swoich przyjaciół z rąk przedziwnych mieszkańców Układu Siostar.