Zgarnij dwa realistyczne symulatory w PODWÓJNYM PAKIECIE z Car Mechanic Simulator i Gorączką Złota (Gold Mining Simulator) w zestawie!_x000d_ _x000d_ CAR MECHANIC SIMULATOR - znajdź, napraw i odpicuj swój samochód marzeń!_x000d_ Rozszerzaj swoje imperium auto-serwisów i doświadczaj realistycznej rozgrywki z dbałością o detale._x000d_ 48 aut, więcej niż 10 narzędzi oraz ponad 1000 części._x000d_ Nieskończona liczba losowo generowanych misji sprawi, że nie będziesz miał czasu się nudzić (ani umyć rąk)._x000d_ Każda misja oferuje unikatowe wyzwania na różnym poziomie trudności przy zmiennych ograniczeniach czasowych. _x000d_ _x000d_ GORĄCZKA ZŁOTA (GOLD MINING SIMULATOR) - Spełnij swoje marzenie o zostaniu poszukiwaczem złota – zacznij z kilkoma dolarami w kieszeni i pnij się w górę, by zostać milionerem. _x000d_ Usiądź za kółkiem pojazdów, takich jak koparka, świder, ładowacz czołowy, buldożer i inne._x000d_ Kupuj coraz to nowsze i wydajniejsze części do przesiewaczy dla zwiększenia swojego zarobku._x000d_ Zwiedzaj rozbudowany, szczegółowy świat z czterema wyjątkowymi działkami górniczymi. _x000d_ Znajdziesz na nich w pełni modyfikowalny teren, a każdy element wykreowanego przez nas świata ma swoją historię, którą możesz odkryć w wolnym czasie._x000d_ _x000d_ Zacznijmy kopać!_x000d_ _x000d_ ---_x000d_ Produkty wchodzące w skład pakietu mogą wymagać ręcznej instalacji (zarządzaj Grami i aplikacjami).