INAYAH - Life after Gods
W postapokaliptycznym świecie zbudowanym na ruinach dawnej, obcej cywilizacji, osierocona i odrzucona Inayah wyrusza w niebezpieczną wyprawę, by odnaleźć swoje plemię. Pod opieką mentora przemierza rozdartą krainę, zacieśnia więzi i odkrywa sekrety, które na zawsze zmienią to, czym dla niej jest rodzina. Przeżyj poruszającą, pełną wyborów przygodę, w której każda decyzja wpływa na los Inayah. Czeka na ciebie ponad 20 wymagających bossów – każdy z nich to unikalne wyzwanie z własnymi mechanikami. Poznawaj schematy, z których korzystają, wykorzystuj słabe punkty i sprawdź się w dynamicznych walkach, które wystawią twoje umiejętności i refleks na próbę na każdym etapie tych potyczek. Przemierzaj ogromny, dwuwymiarowy świat pełen zróżnicowanych środowisk, z których każde skrywa własne tajemnice. Korzystaj ze zręczności Inayah i pomocy jej drona, Sputnika, by odkrywać ukryte przejścia i skarby. Opanuj posługiwanie się rękawicą Inayah, która może przyjmować formę ostrzy, korbacza lub pięści – każda z nich zapewnia odmienny styl walki i poruszania się. Płynnie zmieniaj formy nawet w locie, by łączyć efektowne ataki z widowiskową mobilnością. Kształtuj rozwój Inayah za pomocą ulepszeń i amuletów, które wzmacniają jej zdolności. Rozwijaj każdą z broni poprzez drzewka umiejętności, dostosowując styl rozgrywki do siebie i mierząc się z wyzwaniami na swój własny sposób. INAYAH olśniewa ręcznie rysowaną grafiką 2D i animacjami tworzonymi klatka po klatce z niezwykłą precyzją. To wizualne dopracowanie sprawia, że każda scena to uczta dla oka i coś, co zdecydowanie wyróżnia grę spośród innych platformówek 2D. Wyrusz w niezapomnianą przygodę w „INAYAH – Life after Gods”, opowieści, w której przetrwanie i odkrywanie wyznaczają drogę ku lepszej przyszłości.