Faces of Illusion: The Twin Phantoms (Xbox Version)
Młoda dziennikarka jest świadkiem porwania gwiazdy teatralnej – Beatrice Le Brun. Ambitna dziewczyna natychmiast podejmuje własne śledztwo. Okazuje się, że głównym podejrzanym o uprowadzenie Beatrice jest Charles Delacroix – światowej sławy iluzjonista, po którym jakiś czas temu zaginął ślad. Kiedy dziennikarka i jej młody pomocnik, brat Beatrice, podążają za porywaczem, na światło dzienne wychodzą mroczne fakty dotyczące porwania i sekretnego romansu. Czy za wszystkim stoi jedynie iluzja i sztuczki, czy też prawdziwa magia i czyste zło? Co naprawdę skrywają zakamarki podziemi paryskiego teatru? Odkryj tożsamość tajemniczego porywacza i pokrzyżuj jego plany, nim będzie za późno.