Warhammer: Chaosbane Witch Hunter
Met de aankoop van deze DLC ontgrendel je Jurgen Haider, een nauwgezette heksenjager met indrukwekkende pistool- en zwaardvaardigheden. De heksenjagers trekken door de Oude Wereld om ketterij uit te roeien. Ze zijn zowel rechter als beul en worden door iedereen gevreesd. Chaos is hun grootste vijand en fanatisme hun beste wapen. Trek je lange jas aan, laad je pistolen en bid tot Sigmar, want Chaos is overal en moet worden uitgebannen!