Portal Knights, Elfen, Schurken en Rifts
Reis naar Faynore, de maan van Elysia, en ontdek haar geheimen! KENMERKEN: Speel als een schurk! Ontdek nieuwe talenten zoals sluipen en in de rug steken en er wachten tientallen nieuwe wapens en uitrustingen op je. Speel als een Elf! Een nieuw ras met andere oren, haarstijlen, huidskleuren en meer! Pas op voor de Roguelite Rifts! Deze willekeurig gegenereerde doorgangen bevatten sluwe valstrikken en puzzels. Als een Portal Knight niet op tijd bij het eind van een Rift is, gaan ALLE schatten voorgoed verloren! Reis met vrienden voor de beste overlevingskansen. Gloednieuwe exotische buit! De Rifts bevatten vele zeldzame schatten, maar om die te pakken te krijgen moet je de werkplaatsen in de diepten zien te vinden! Elvenstad en Schurkengilde Deze missie-eilanden zitten vol charmante personages en politieke intrige! Neem vrienden mee naar Faynore! Je kunt andere spelers meenemen naar Faynore, maar alleen spelers die de DLC hebben, kunnen de daar gevonden voorwerpen gebruiken.