MARVEL RIVALS - Keuzebundel
Bevat een kostuum voor Venom. Voltooi extra missies om exclusieve beloningen vrij te spelen, waaronder een Venom-naamplaatje, een unieke Spray, 200 Chrono-tokens en 1 evenement-exclusieve munt. Gebruik de munt in de evenementshop om een kostuum uit te kiezen! Deze bundel kan maar één keer worden verkregen. Als je deze opnieuw koopt terwijl je hem al hebt, ontvang je 300 Lattice.