Irony Curtain: From Matryoshka with Love
Neem een kijkje achter Irony Curtain in dit satirische aanwijs-en-klik-spel geïnspireerd door de beste werken van LucasArts en Daedalic Entertainment! Ervaar de totalitaire Matryoshka door de ogen van Evan - een derderangs journalist die onvrijwillig terechtkomt in een spionagepunt tussen twee machten. Spring in het maffe spionageavontuur, ontdek de geheimen van het bizarre communistische land (en het machtige kapitalistische imperium!), wees getuige van een verhaal vol onvoorspelbare wendingen en ontdek de ware agenda van de mysterieuze Opperste Leider! Welke zaken zou de liefhebbende vader van de Matryoshkan-natie kunnen hebben met een derderangs kapitalistische journalist? Waarom gaat het Irony Curtain open en wordt een vreemdeling verwelkomd in Matryoshka? En waarom is er een alligator in het midden van de badkamer?!