FS22 - ERO Grapeliner Series 7000
Bereid je voor op het druivenoogstseizoen! Met de ERO Grapeliner Series 7000 is er een nieuwe high-end druivenoogstmachine beschikbaar bij virtuele machinedealers in de buurt van jouw boerderij. De machine van ERO, een toonaangevende Duitse fabrikant van wijnbouwmachines, is op authentieke wijze digitaal nagemaakt voor Farming Simulator 22 en oogst het heerlijke fruit met uiterste zorg en efficiëntie. Perfect voor je wijngaarden op weelderige heuvels.