DRAGON BALL Z: KAKAROT Pre-Order Bundle
Pre-order DRAGON BALL Z: KAKAROT digitaal en ontvang een kookvoorwerp dat je permanente Melee ATK- en HP-statboosts geeft, een submissie en vroege toegang tot een Training Menu waarmee je kunt vechten tegen “Bonyu”, een nieuw personage van de hand van auteur Akira Toriyama. Beleef opnieuw het verhaal van Goku en andere Z Fighters in DRAGON BALL Z: KAKAROT! Ervaar na de epische gevechten het leven in de wereld van DRAGON BALL Z waar je vecht, vist, eet en traint met Goku, Gohan, Vegeta en anderen. Verken de nieuwe gebieden en avonturen terwijl je verder komt in het verhaal en krachtige banden smeedt met andere helden uit het DRAGON BALL Z-universum.