DOA6 Veranderlijk ninjakostuum-bundel
Een bundel van Transformerende ninjakostuums voor 26 personages. Het ontwerp van dit kostuum verandert wanneer aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan tijdens het gevecht. Personages: Zack, Tina, Jann Lee, Hayabusa, Kasumi, Helena, Bass, Kokoro, Hayate, Leifang, Ayane, Eliot, La Mariposa, Brad Wong, Christie, Hitomi, Bayman, Rig, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, Raidou, Diego, NiCO, Phase 4. Let op: - Dit product is inbegrepen in de Season Pass 2. Let op dat je niet twee keer dezelfde content koopt. - De producten in deze set kunnen ook afzonderlijk worden gekocht. Let op dat je niet twee keer dezelfde content koopt. - Installeer de laatste update voordat je deze content gebruikt. - Je moet de relevante personages aanschaffen voordat Je deze content gebruikt.