7200 Premiumpack - Rainbow Six Siege
Krijg 7200 R6 Credits, een exclusieve wapenskin en een zevendaagse booster voor Renown voor dezelfde prijs als een pakket met 7200 R6 Credits. R6 Credits zijn een in-game valuta die je kunt gebruiken in Tom Clancy's Rainbow Six Siege. Je kunt ze gebruiken om in-game items te kopen, zoals de Premium Battle Pass, nieuwe operators en cosmetische items, waaronder wapen- en operatorskins, en voor aankopen in de Marketplace.