3300 Premiumpack - Rainbow Six Siege
Krijg 3300 R6-credits, een exclusieve bundel voor een operator en een zevendaagse booster voor Renown voor dezelfde prijs als een standaardpakket met 3300 R6-credits. Alleen beschikbaar tijdens dit seizoen! Dus haal het binnen voordat het weg is! R6 Credits zijn een in-game valuta die je kunt gebruiken in Tom Clancy's Rainbow Six Siege. Je kunt ze gebruiken om in-game items te kopen, zoals de Premium Battle Pass, nieuwe operators en cosmetische items, waaronder wapen- en operatorskins, en voor aankopen in de Marketplace.