Erotu joukosta Titanfall 2:n Frontierilla Scorch Primen avulla. Tämä uusi runko muuttaa Scorch-titaanin ulkomuodon ja avaa uusia äänitehosteita ja uuden tehokkaan hyökkäyksen. Yhdistä voimasi uuden Scorch Primen kanssa ja murskaa vihollisesi tyylistä tinkimättä!