Irem Collection Volume 3
ININ on palannut IREM Collectionin kolmannen osan kanssa ja tuo mukanaan kolme fantastista shoot 'em up -klassikkoa! Tällä kertaa luvassa on taikuutta, koneita ja kaaosta. Mr. Heli (Battle Chopper) Tapaa Mr. Heli – omalaatuinen jalkainen kopteri, jolla on valtavasti tulivoimaa! Ensiesiintyminen tapahtui japanilaisissa pelihalleissa vuonna 1987. Tämä monisuuntainen "cute ’em up" -räiskintäpeli kuljettaa sinut kekseliäisiin kenttiin, jotka ovat täynnä pulmamaisia karttoja, salaisia polkuja ja jättimäisiä pomoja. Louhi kristalleja, ansaitse rahaa ja päivitä aseistustasi pitääksesi roottorin pyörimässä! Mystic Riders Taikuus kohtaa kaaoksen Mystic Ridersissa – vuoden 1992 fantasiaräiskinnässä, jossa lennät luudalla ja taistelet taivaallisia kilpikonnia, tulidemoneja ja muita myyttisiä olentoja vastaan. Käytä luutaasi bumerangina torjuaksesi ammuksia, väistä vaarallisia esteitä ja räiski tiesi läpi värikkäiden maailmojen. Älä seikkaile yksin – kutsu kaveri mukaan lähico-op-tilassa Mark-velhona tai Zeal-noitana ja koe lumottu matka pelihistoriaan! Dragon Breed Lopuksi: luudista lohikäärmeisiin – vuoden 1989 arcade-helmi Dragon Breed vie sinut biomekaaniseen painajaiseen! Ratsasta mahtavalla Bahamoot-lohikäärmeellä, joka suojaa sinua vaaroilta ja polttaa kaiken tieltään. Kuvittele R-Type kohtaa fantasia-apokalypsin – siivekkäällä twistillä. Ominaisuudet: - Kolme high fantasy- ja sci-fi-tyylistä vaakasuuntaista shoot ’em up -peliä IREMiltä. - Mukana olevat versiot: - Mr. Heli/Battle Chopper: Arcade (englanti/japani), PC Engine (japani) - Mystic Riders: Arcade (englanti/japani) - Dragon Breed: Arcade (englanti/japani) - Valinnaiset ohjainparannukset, kuten nopea tulitus ja muokattavat ohjausasetukset. - Nopea tallennus/lataus ja sisäänrakennettu kelaus toiminnan katkeamattomaan kulkuun. - Näyttösuodattimet, jotka tuovat alkuperäisen arcade-tunnelman takaisin. - Maailmanlaajuiset tulostaulukot – näytä taitosi ja hallitse pistelistaa. - Paikallinen 2 pelaajan co-op Mystic Ridersissa taianomaisiin tiimitaisteluihin. - Täynnä outoja vihollisia, jättipomoja ja legendaarista pelattavuutta. Koe IREMin arcade-loiston taikuus, koneet ja kaaos – kaikki yhdessä räjähtävässä kokoelmassa!