Western Horizon Adventures
Brand new major levels! 2 new classes! 15 new events! 2 new guardians! Rich new content! All-new high-difficulty challenges! After downloading and installing this DLC, restart the game to see the new content within the DLC. Some content may require completing certain conditions in the game to access.