Character Unlock Key (Kimetsu Academy Giyu Tomioka, Kimetsu Academy Shinobu Kocho)
This unlock key allows immediate access to play as Kimetsu Academy Giyu Tomioka and Kimetsu Academy Shinobu Kocho in Versus mode.