Crusader Kings III: Fate of Iberia
Det solbeskinnede iberiske land afventer dit glorværdige lederskab med Crusader Kings III: Fate of Iberia Flavor Pack. Den iberiske halvøs middelalderskæbne er rig på muslimsk og kristen historie, kultur og sprog og er klar til at blive formet af din majestætiske hånd, hvad enten den er beklædt med fløjl eller jern. Den nye store Kampen-funktion med mange niveauer lader dig afgøre skæbnen for en livlig og kompleks region henover riger og kulturer. Vær den, der forener Iberia under ét flag, eller se til, imens spild mærker flere generationer frem. Lige fra kristne kongeriger i de nordlige bjerghøjborge til de luksuriøse, muslimske taifaer i al-Andalus - fordyb dig i Crusader Kings III: Fate of Iberia med al dets pragt og rigdom. Pust liv i dit iberiske eventyr med nye begivenheder, musik, traditioner og modeller, og klæd din hersker på som kongelig, kastilliansk ridder eller flot Umayyad-emir. Iberias skæbne er i dine hænder “Kampen” er en omfattende ny funktion i Crusader Kings III: Fate of Iberia, der simulerer konflikter i stor stil og over mange niveauer på tværs af årtier og endda århundreder. Du fortæller den konstant voksende saga om Iberia med hver eneste beslutning, du tager. Med forsoning eller fjendskab skal du påvirke de konstante omvæltninger på halvøen, som du vil, under hver eneste fase af Kampen. Følg den historiske vej med tanke på et endeligt mål, eller udstik en helt ny skæbne for regionen. Spil som den tidlige grundlægger af et bloddryppende Hispania, eller sammenfør et multikulturelt kalifat med fred. Fordyb dig i det unikke Iberia Træd ind og opdag en iberisk halvø vakt til live af ny grafik, musik, modeller, kostumer og figurer, begivenheder og meget mere. Et betagende udvalg af tematiske begivenheder, beslutninger og kulturtraditioner, der er unikke for Iberia, kan udforskes. De er alle historisk korrekte og omhyggeligt researchet. Klæd din figur på som en ægte hidalgo eller en muslimsk prins, eller vælg imellem velplejede skæg og krøllet hår, panser, tøj, nye turbanstile eller nogle af de højeste hovedbeklædninger, som Europa i middelalderen kan tilbyde! Man kan støde på en lang række nye 3D-modeller og omgivelser, inklusive ejendomme, enheder og skibe. Ikke blot kan en lang række nye Iberia-inspirerede artefakter, arvestykker og skatte blive dine, ejere af kan også vise sig frem i deres fulde pragt ved deres helt eget hof. En ny trone, rådsvåben, skatte og andre tematilpasningsmuligheder vil berige din hofsal yderligere! Lad dig rive med af det overdådige temasoundtrack, imens du beunder den blændende nye kunst - lige fra indlæsningsskærme til ikoner og opdaterede brugerflader.