Asterix & Obelix Slap Them All! 2
Dobbelt portion øretæver! Asterix, Obelix og de andres landsbyboeres beskedne liv bliver afbrudt, da Justforkix pludselig dukker op for at bede om hjælp. Han fortæller, at hans far, Doublehelix, er blevet fængslet for et tyveri, han ikke har begået... Lutetias Ørn, de romerske legioners kostbare gyldne emblem, er lige blevet stjålet, og en uskyldig mand er blevet kastet i fængsel! Asterix lover at undersøge det og beder Justforkix om at blive i sikkerhed i landsbyen. De to galliske krigere skynder sig til Lutetia for at få flere oplysninger af en bekendt, der er kendt for at være velinformeret om rygter og intriger i byen... Og selvfølgelig finder de ikke de svar, de har brug for, på deres lange rejse, uden en god dosis øretæver! Asterix & Obelix – Slap them all! 2 er et Beat’em Up-spil med masser af øretæver og en original fortælling. Du kommer til mange forskellige steder undervejs: glemte ruiner i en dyster skov, den største romerske lejr nogensinde og endda Lutetia... En rejse mod fjerne lande med forskellige miljøer, afbrudt af talrige sammenstød og selvfølgelig en generøs uddeling af øretæver! Det hele med originale animerede scener, som gør historien levende! Asterix & Obelix – Slap them all! 2 løfter slagsmålene til næste niveau med flere fjender og bosser, samt mange nye features og forbedringer af gameplay. Ud over deres unikke moves, som de kan ”oplade”, og flere dynamiske og flydende slagsmål, nyder Asterix og Obelix også godt af en Raseri-tilstand og et altødelæggende Ultimativt angreb. For ikke at nævne muligheden for at ødelægge visse elementer i omgivelserne og kaste med tønder eller bautasten under kamp! Romerne og alle andre fjender må hellere passe på! FEATURES - Smukke, helt nye baner, fra Lutetia til... verdens ende! - En actionfyldt fortælling, fuld af tvists og drejninger. - Ny Raseri-tilstand, som kan aktiveres i kamp... - ... Og et unikt Ultimativt angreb for hver karakter. - Nye fjender og bosser at dele øretæver ud til! - Muligheden for at ødelægge visse elementer i omgivelserne. - Steder og karakterer, der er tro mod tegneserien. - Spil med 2 spillere i lokal coop-tilstand. - Original historie med animerede scener.