BANDAI NAMCO Entertainment動作與冒險
Get all three Playable Character DLC Packs in the Character Pass! Each DLC Pack contains 3 Playable Characters, for a total of 9 characters in this special season pass. Character Pass Bonus: ・ Charlotte Katakuri Early Unlock *Playable Characters acquired via the Character Pass will be available for download upon release. *The DLC Packs available in the Character Pass will also be available for individual purchase.