Immortals Fenyx Rising – The Lost Gods
Expand your adventure with the third DLC, The lost gods. Discover a new top-down gameplay experience featuring a daring new champion, brawler-style combat, and an exciting mythological adventure! Meet Ash, a new hero on an epic journey to reunite the Greek gods, including legends like Poseidon, Hades, and more. Unlock her powers using a brand-new, customizable upgrade system and bring the gods back to the Pantheon.