nWay, Inc格斗
Stronger Together! Power Rangers: Battle for the Grid - Super Edition includes all content from the original Collector’s Edition, Season One, Season Two, Season Three, and Street Fighter Pack. Pit current and classic Power Rangers and villains like never before in 3v3 tag team battles, featuring all 23 warriors, including the latest Street Fighter crossover characters Ryu and Chun-Li.