Zombie Derby 2 (Windows)
Відкрий для себе небезпечний світ пост-апокаліпсису з натовпами моторошних зомбі, крутими тачками і смертельними небезпеками, що підстерігають за кожним поворотом. Мільйони кровожерливих мерців знову заполонили цілий континент, і тепер тільки найстійкіші та найдосвідченіші водії насмілюються протистояти незліченним легіонам нечисті в суворих умовах зомбі-апокаліпсису. Стань одним з героїв нового світу і покажи, на що ти здатний! Саме час зайнятися прокачкою брутальних тачок і зачисткою напівпокинутих доріг від натовпів злісних мерців. Перетворити свого залізного коня на справжнього монстра – не проблема для такого, як ти! Круті тачки, стволи і зомбі – буде гаряче! Не пропусти цієї масштабної кривавої бійні!