Clair Obscur: Expedition 33
«Рік у рік вона стирає нас». Раз на рік Художниця прокидається й малює на Моноліті. Малює своє прокляте число. Тоді кожен, хто досяг цього віку, перетворюється на дим і зникає. Рік у рік цифра зменшується. Більшає стертих людей. Уже завтра вона прокинеться й виведе: «33». Тому ми вирушаємо в останню експедицію. Ми знищимо Художницю, щоб вона ніколи більше не малювала смерть. Ми — Експедиція 33. Clair Obscur: Expedition 33 — революційна покрокова рольова гра з унікальними механіками реального часу. Від її захопливих боїв неможливо відірватися. Досліджуйте фантастичний світ, натхненний Прекрасною епохою Франції, і долайте небезпечних ворогів. Активний покроковий бій У цій еволюційній японській рольовій грі дії в реальному часі посилюють саму суть покрокових боїв. Різним спорядженням, характеристиками, навичками й синергією персонажів створюйте неповторні збірки для своїх експедиціонерів, які пасують вашому стилеві гри. Ухиляйтесь, парируйте й контратакуйте в реальному часі, виконуйте комбо, освоївши ритми атак, і націлюйтеся на слабкі місця противника. Такого бою ви ще не бачили. «Новий день настане» Жити їм залишився лише рік. Приєднуйтесь до Ґюстава, Маєлі та інших експедиціонерів у відчайдушній подорожі, яка має розірвати цикл смерті Художниці. Пройдіть слідами попередніх експедицій та дізнайтеся, що з ними трапилося. Познайомтеся з учасниками Експедиції 33, які навчаються працювати разом, хай там що. Моторошно прекрасний світ Досліджуйте чарівний світ, населений сюрреалістичними ворогами. У подорожах дивовижними ландшафтами — від острова Личинника до Забутого бойовища, — шукайте приховані завдання й розгадуйте таємниці. Знайдіть союзників серед легендарних істот і особливих компаньйонів, щоб мандрувати геть інакше й відкривати схованки на карті світу. Познайомтеся з дебютною грою від Sandfall Interactive, створеної на базі Unreal Engine 5. На вас чекають приголомшлива графіка та неймовірно щемний саундтрек.