Bō: Path of the Teal Lotus
Пропливіть з акробатичною грацією та спритністю таємничим світом міфів і легенд у Bō: Path of the Teal Lotus, барвистій мальованій грі, натхненній японським фольклором. На вас чекає містична подорож у ролі Бо, небесної квітки (лисиці tentaihana), що спустилася, щоб зіграти ключову роль у стародавньому таємничому ритуалі. Легендарний посох допоможе стрибати та плавно ковзати крізь потойбічний світ із намальованими вручну казковими пейзажами, дивними та чарівними йокай та величезними монстрами зі стародавніх японських легенд. Таємничий і сповнений примар світ Досліджуйте різноманітний світ у 2,5D екшн-платформері з боковим прокручуванням і елементами пригодницької гри. Мандруйте до замку з привидами, успішного мегаполісу в японському стилі та інших дивовижних місць, а потім знайдіть спосіб повернутися і дослідити нові шляхи та сюрпризи. Свій темп Приймайте виклики цього світу з акробатичною точністю, елегантністю, витонченістю. Застосовуйте унікальну систему переміщення і перезавантаження, щоби потрапляти до нових територій або відновлюватися, коли це необхідно. Нові трансформації Заварюйте та пийте чарівні чаї, щоб розблокувати потужні здібності для зміни форми. Розбийте ворогів молотом, розблокуйте техніки пересування «Стрибок лотоса» й «Гарпун», і граційно набирайте сили під час подорожі. Могутні союзники Дарума Кожну знайдену барвисту ляльку Дарума можна покращити та викликати на поле бою, де вона застосовуватиме заклинання та інші здібності, щоб допомогти в бою. Намальоване зі сну Дослідіть яскраве 2,5D бачення, що поєднує красу картин, особливості намальованих від руки ілюстрацій та елегантність паперового мистецтва. Енергійні союзники та вороги Спілкуйтеся з химерними й чарівними йокай (надприродними створіннями, духами з японського фольклору) та іншими персонажами, натхненними японськими міфами і створеними за допомогою традиційної мальованої 2D покадрової анімації. Допомагайте їм із виконанням побічних квестів або просто завітайте, щоби побалакати та випити горнятко чаю. Битви з міфічними босами Киньте виклик величезним монстрам із японського фольклору! Необхідно скористатися всіма здобутими знаннями та акробатичними навичками, щоби перемогти цих могутніх ворогів і піти далі. Рух під музику Рухайтеся під ритми оригінальної музики, написаної Мойзесом Камарго, де поєднуються традиційні японські інструменти та сучасні оркестрові мелодії.