Жах перед Різдвом
Жах? Перед Різдвом? Із блоками й редстоуном, із монстрами з Геловіну? То сміятися та грати чи боятися й тікати? Це лячно та так круто! Таке жахіття не забути! Доступно лише для Minecraft (2017) і не сумісно з версією Minecraft: Xbox One Edition (2014).