West Escape: Gambler
З цим DLC ви розблокуєте: - Срібна монета для x2 здобичі експедиції - Рідкісний револьвер - Рідкісний жилет гемблера - Незвичайний капелюх гемблера - Незвичайні штани гемблера - Незвичайні чоботи гемблера - 500 дорогоцінних каменів Готуйтесь до найвеличнішої пригоди!