Warhammer 40,000 Pack
Газемпельний Смертельний корпус Krieg вирушає на Іржу, приносячи на острів свою похмуру, викувану війною рішучість. Цей пакет містить бойове спорядження, натхненне одним із найбезстрашніших полків Warhammer 40,000. Спорядіться та пройдіться островом у своєму фірмовому протигазовому костюмі Hazmat. Візьміть на плече свій рюкзак Корпус Смерті Krieg, розроблений з урахуванням міцної та практичної міцності комплекту Astra Militarum. Випустіть рев ланцюгового меча смертельний корпус Krieg та грім дробовика Krieg, а контейнери для зберігання смертельний корпус Krieg перетворять вашу базу на укріплену фортецю. Пакет включає: * Костюм Hazmat смертельний корпус Krieg – переробка костюма Hazmat з класичним виглядом протигаза Krieg та тренча. Доступний для використання на ремонтному столі або під час створення предмета в грі. * Рюкзак смертельний корпус Krieg – міцний польовий рюкзак для солдата-виживальника. Скін «Великий рюкзак» (з кухлем) можна застосувати на ремонтному верстак. * Ланцюговий меч смертельний корпус Krieg – Запустіть «Ланцюговий меч» – жорстоку переробку бензопили. Ви зможете застосувати цей скін на ремонтному верстак або під час створення предмета в грі. * Дробовик смертельний корпус Krieg – Похмура вогнепальна зброя зі справжньою зупиняючою силою. Скін «Дробовик смертельний корпус Krieg – можна застосувати до помпового дробовика. Ви зможете застосувати цей скін на ремонтному верстак або під час створення предмета в грі. * Контейнери для зберігання смертельний корпус Krieg – Два стволи для зберігання в стилі Krieg. Вертикальний та горизонтальний варіанти.