War Thunder - M60A1 Predator Pack
Цей набір містить: - M60A1 Predator (Ранг 4, США); - Преміум-акаунт на 15 днів; - 2000 Золотих Орлів. M60A1 Predator — це преміальна версія американського танка M60A1 RISE (P), розроблена в межах програми RISE (Reliability Improvement of Selected Equipment), яка мала на меті підвищити надійність і живучість машини. M60A1 RISE (P) активно використовувався армією США та Корпусом морської піхоти США, ставши однією з найпоширеніших модифікацій серії M60 з найдовшим терміном експлуатації. Ця версія має унікальний зовнішній вигляд, натхненний танками M60A1 армії США, які використовувалися під час операції «Буря в пустелі» в Кувейті в 1991 році. M60A1 Predator озброєний 105-мм гарматою M68. До його боєзапасу входять КС, БФС, БПС, БОПС і димові снаряди. Танк додатково оснащений димовими гранатометами та термічною димовою апаратурою. Усі транспортні засоби преміум-класу дають змогу заробляти більше очок досліджень і срібних левів і постачаються з усіма доступними модифікаціями. З преміум-акаунтом (який також можна придбати в грі Golden Eagles) ви будете заробляти більше дослідницьких очок і срібних левів у боях протягом певної кількості днів. Це накопичується з бонусами від автомобілів преміум-класу!