War Robots: Frontiers — 500 (+50 бонусних) варп-реалів
Містить 550 варп-монет (500 + 50 бонусних), які можна витратити на новий контент у War Robots: Frontiers. За допомогою цієї ігрової валюти можна поліпшити бойову перепустку, отримати косметичні предмети й предмети персоналізації та інше. Купуйте й штурмуйте Wild Ten зі стилем!