War Robots: Frontiers — 125 варп-монет
Містить 125 варп-монет, які можна витратити на новий контент у War Robots: Frontiers. За допомогою цієї ігрової валюти можна поліпшити бойову перепустку, отримати косметичні предмети й предмети персоналізації та інше. Купуйте й штурмуйте Wild Ten зі стилем!